Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2006 16:13 - Песента на спящата Венера
Автор: solaris Категория: Изкуство   
Прочетен: 826 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.03.2007 21:27


Остра е луната тази нощ,
по ръба и слизат всички дни.
Отстрани-оголено и скелетно,
миналото плашещо стои.

Гола съм в съня, и съм облечена,
в ложето на тихата отдаденост.
Финна и червена и обречена,
идвам, и ме има, и съм каменна.

МИНИАТЮРА

Миналото като дума не значи нищо,
когато се опитам да се освободя
от пръстите на усещанията,
с които ме хваща се чувствам
като извадена от кутия.
Кутията може да бъде кибритена.
Историята може да е цигара.
Всъщност аз съм жена,
но в мен живее един мъж,
на който му се пуши.
Той обича да ме държи
със зъби и устни,
докато пали клечката,
гаси я с леко поклащане
и издиша дим...

После знам,
това минало като дума не значи нищо.

Пейка Едно момиче чака някого на нея.

Минават хора влюбени по двойки,
минават майки със деца,
минават старци кретащи с бастуни,
минават часове като години.

Едно момиче чака някого.
Сезоните се сменят като дните:

Във понеделник

пейката е същата,
момичето е същото на нея.

Във вторник

преминават други хора,
момичето е същото на пейката.

Във сряда

влюбените са се разделили вече,
децата са пораснали и бягат,
а старците са оглушели сякаш.
Момичето присяда и мълчи.

В четвъртък

тя го чака още,
докато мачка шареният ръб
на роклята, с която е облечена.

Във петък

ще преминат пак истории,
случаен лай на куче
смесен с птича песен,
но пейката е същата
на нея и момичето е същото.

Във събота

ще завали,ще падне дъжд
ще се разбягат преминаващите хора
и часовете ще текат в река...

В неделя

те ще остареят заедно,
защото ще се срещнат другаде.

31.07.2006

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: solaris
Категория: Изкуство
Прочетен: 186215
Постинги: 105
Коментари: 103
Гласове: 428
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930